Grupperådsmøde 17. marts 2021 kl. 20.00
Hermed indkaldes til ordinært Grupperådsmøde-forældremøde i 1. Klampenborg spejdergruppe onsdag d. 17.3.2021 kl. 20
Mødet foregår i år online på Zoom pga. corona-pandemien.
Topic: Grupperådsmøde 2021
Time: Mar 17, 2021 19:00 Copenhagen
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/89241546385?pwd=RmdYb3Bic1ZsVUp1RHE2Vkk5eU44Zz09
Meeting ID: 892 4154 6385
Passcode: spejder
Find your local number: https://us02web.zoom.us/u/kd9CLHDVxG
I år skal man tilmelde sig til mødet på 1klampenborggruppe@gmail.com hvorefter man vil få tildelt en stemmekode. Tilmelding hurtigst muligt og senest tirsdag d. 16.3.21
Alle medlemmer og bestyrelsesmedlemmer har stemmeret, for spejdere under 15 år er det forældrene som stemmer på vegne af medlemmet. Stemmeret forudsætter betalt kontingent.
Det er muligt at logge på til Grupperådsmødet fra kl. 19 og hele dagen vil det være muligt at få support på 2217 2644
Forslag som ønskes behandlet på Grupperådsmødet skal indsendes senest to uger inden mødet til formand1klampenborg@gmail.com
Dagsorden til ordinært grupperådsmøde i 1. Klampenborg 17.3.2021
Pkt. 1 Valg af dirigent og referent
Pkt. 2 Fremlæggelse af bestyrelsens og ledergruppens beretning
Pkt. 3 Fremlæggelse af årsregnskab 2020 til godkendelse
Pkt. 4 Behandling af indkomne forslag
Pkt. 5 Væsentlige beslutninger for gruppens fremtid, herunder
a. Fremlæggelse af gruppens udviklingsplan med hovedindsatsområder for det indeværende år.
b. Beslutninger i øvrigt om gruppens udvikling, spejderarbejde, Vidnæsdamudvalg, se bilag
c. Vedtagelse af budget for 2021 med fastsættelse af medlemskontingentet
Bestyrelsen foreslår følgende kontingentsatser for regnskabsåret 2021
Familiespejder og My-banden 800 kr.
Mikro, mini, junior, trop, klan, senior+25 1500 kr.
Kontingentet opkræves i to rater pr. 1.1 og 1.7
Ledere 75 kr
Venneforening (passivt medlemskab) 150 kr.
Kontingentet opkræves en gang årligt pr. 1.1 eller ved indmeldelse
Pkt. 6 Fastsættelse af antallet af bestyrelsesmedlemmer under hensyntagen til ligelig repræsentation af unge, forældrerepræsentanter og ledere, se bilag
Pkt. 7 Valg til bestyrelsen
1. Bestyrelsesformand – Laila Reich (Ikke på valg)
2. Kasserer – Frode Lundsten (Ikke på valg)
3. Unge
• Mathias Bolander (Ikke på valg)
• Silje Christoffersen (Ikke på valg)
• Christian Knudsen (Ikke på valg)
• Martin Reich
4. Ledere herunder mindst en gruppeleder
• Gruppeleder William Granum
• Gruppeleder Lene Knudsen
• Juniorleder Annette Bolander (Ikke på valg)
• Juniorassistent Merethe Hoffmann (Ikke på valg)
5. Forældre
• Jens Rytter (Ikke på valg)
• Erik Elm Olsen
• Allan Stage Jensen
• David Christiani
Pkt 8. Valg af suppleanter
Pkt 9. Valg af gruppens to medlemmer til korpsrådet
• Christian Knudsen
• Martin Reich
Pkt. 10. Valg af gruppens fem medlemmer af divisionsrådet
• Christian Knudsen
• William Granum
• Mathias Bolander
• Lene Knudsen
• (Merethe Hoffmann)
Pkt. 11 Valg af revisor og evt. revisorsuppleant
• Mette Klingsten
Pkt. 12 Beretning fra større arrangementer tilknyttet gruppen
Pkt. 13 Evt.