Alle spejderledere i 1. Klampenborg er frivillige og får derfor ikke løn for at være ledere.
Det er derfor vigtigt, at lederne får hjælp af forældrene til de børn, som de bruger så meget tid på at lave spejderoplevelser med.
Bestyrelsen har derfor lavet to skemaer med opgaver vi har brug for hjælp til.
Det første skema er to arbejdsdage, hvor vi skal have ryddet op og gjort rent i hytterne og ordnet udendørsarealerne. Vi vil gerne bede om at hver familie tilmelder sig enten til arbejdsdagen i foråret eller i efteråret og møder op med mindst en voksen. Arbejdsdagen i foråret er i april - samme dag som vores årlige affaldsindsamling. Hvis man tilmelder sig til forårets arbejdsdag kan man ikke deltage i affaldsindsamlingen i Dyrehaven, men man er velkommen til at dele sig op som familie, så spejderne går i skoven og en forælder hjælper på arbejdsdagen.
Det andet skema er forskellige arbejdsopgaver i løbet af året som vi har brug for hjælp til.
Hver familie bedes skrive sig på til mindst en opgave på hvert skema.
Arbejdsdage i hytten 2022
Forældreopgaver i 1.Klampenborg 2022
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uiPutNgtIac-R0LVTmX78BaZPn1xVPQn64JX_tUe-zo/edit?usp=sharing